Veelerveen 2 (zon) - Musselkanaal 2 (zon)

Musselkanaal 2 (zon)

Mannen Zondag reserve (A-cat), 2, 3e klasse F

21 april 2013 10:00

21 april 2013 Godenzondes - Musselkanaal 2; eindstand 3-0

Musselkanaal 2 thuis, werd achteraf gezien een hele vreemde wedstrijd die misschien nog wel het best valt te vergelijken met onze uitwedstrijd tegen Muntendam 2 van ongeveer anderhalf jaar geleden, maar dan in een paradoxale spiegelbeeld. Snapt u? Ook toen waren veel spelers tamelijk onzichtbaar. Dromen waren ook toen al bedrog, maar werden uiteindelijk wel bewaarheid. Musselkanaal 2 leek bij voorbaat al kansloos en om heel eerlijk te zijn, zonder daarbij arrogant over te willen komen, hadden we ons net zo goed niet kunnen omkleden. Eindstand 3-0.

Na vijftien wedstrijden zijn we terug te vinden op een achtste plek op de ranglijst met een puntentotaal van vijftien. Middelmaat of misschien zelfs daaronder viert weer eens een keer hoogtij, al moet wel worden vermeld dat we het de laatste wedstrijden bepaald niet onaardig doen. Het zal u (enkele verdwaalde blondines en Steven Mb Sonnema natuurlijk daargelaten) ook niet zijn ontgaan. Op Bevrijdingsdag spelen we alweer onze laatste uitwedstrijd van het seizoen in Sappemeer tegen de kraaien van H.S.C. 2. Hopen dat ze ook voor de wedstrijd volk achter de bar hebben staan……………

Opstelling Godenzondes:

Geheim.

Statistieken:

Toeschouwers: 2

Godenzonde of the match: geheim

Citaat van de dag: “Lekker rustig zo” (een ieder)

Erik Rouppé