Club van 50

Vereniging Club van 50 vvVeelerveen

Per 7 juli 2018 is de Vereniging Club van 50 vvVeelerveen statutair opgericht. De vereniging bestaat uit leden, oud leden, sponsors en anderen die de voetbalvereniging Veelerveen financieel jaarlijks wensen te ondersteunen met een bedrag van € 50,- . De vereniging heeft uitsluitend ten doel de voetbalvereniging financieel te ondersteunen. Dit betreft met name het bestrijden van calamiteiten en voorts, indien en voor zover daarvoor de financiele middelen toereikend voor zijn, ook het mede bekostigen van overige projecten ten behoeve van de voetbalvereniging.                                                      Onder het kopje "Gerealiseerde aanvragen" vindt u de projecten waaraan de Club van 50 heeft bijgedragen.

Het bestuur van de Vereniging Club van 50 bestaat uit Henzo Hidding voorzitter, Willeke Bergman secretaresse en Pieter Huttinga penningmeester. Het boekjaar van de vereniging loopt van 1 juli tm 30 juni van het daaopvolgend kalenderjaar en is daarmee gelijk aan die van de voetbalvereniging. Jaarlijks wordt tenminste 1 x een algemene vergadering gehouden binnen 6 maanden na afloop van het boekjaar. In deze algemene bestuursvergadering is minimaal aan de orde: benoeming van de bestuursleden, de balans en de staat van baten en lasten(de jaarstukken) en de verantwoording van het gevoerde beleid door het bestuur middels een jaarverslag. De algemene vergadering benoemt jaarlijks een commissie die de jaarstukken onderzoekt. Deze commissie bestaat momenteel uit Meind de Wit en Harm Eelsing.

Meld u ook aan bij de Vereniging Club van 50 vv Veelerveen !

Wilt u ook een steentje bijdragen aan de Vereniging Club van 50 vvVeelerveen, neemt u dan kontakt op met een van de bestuursleden of via e-mailadres: [email protected] . Uw bijdrage kunt u overmaken op bankrekeningnummer NL49RABO 0333149165  t.n.v. Vereniging Club van 50 vvVeelerveen.

Begin april 2024 bedraagt het aantal leden 57. De Vereniging bestaat uit de volgende personen:

A. Ammersken W. en W. Bergman
R. Blokzijl H. Brinkman