TEVV 3 - Veelerveen 4

TEVV 3 (zon)

Mannen Zondag reserve, 3, 6e klasse 05

2 december 2012 10:00

TEVV 3 – Veelerveen 4                                                     Zondag 02-12-12.

Donderdag avond was het weer een crisis avond in de bestuurskamer , de TC had  weer zeer veel moeite om jawel 3 elftallen op papier te krijgen. Het 3e zou normaal gesproken tegen Bareveld 3 spelen , maar doordat er weer de nodige afzeggingen , blessures en niet kunnen of niet willen spelers waren , was de TC genoodzaakt om de wedstrijd van het 3e elftal af te lassen.

Op papier waren we 13 spelers , ook het 2e elftal als het 1e elftal hadden maar de beschikking over 13 man. Echter bij vertrek bleek al gauw dat we weer de nodige afzeggingen hadden. Gelukkig was Patrick ter Veldhuis beschikbaar en ook jeugdspeler M. Hommes.

We starten met Arjan Reit in het doel , achterhoede werd gevormd door J.Dijkhof , Boelo Niemeijer , R. Hansma en M. Hommes. Middenveld rechts Folko Koolhof , links midden W. Mulder en Jans en Rossie Moed centraal , voorin P. ter Veldhuis en Hans van de Most.

TEVV was sterker en drukten dat ook al vrij snel uit in een doelpunt , eerste doelpunt kwam weer door een verdedings fout tot stand. Arjan was kansloos. Voorin speelde Hans een kansloze wedstrijd , hij stond eigenlijk helemaal alleen voorin. Patrick die vorige week al uitviel met een hamstringblessure ,moest binnen een kwartier het veld al weer verlaten , hij werd vervangen door Eddie de Eagel. Na 45 minuten spelen was het 3-0 voor TEVV.

Na de rust begonnen we goed aan de wedstrijd , een fraaie aanval werd uiteindelijk door Rossie op keurige wijze afgerond , 3-1. Helaas konden we maar kort van deze voorsprong genieten , in de eerste beste tegenaanval was het al weer raak , 4-1.

Jacob werd nog vervangen door Rene , echter ook dit bracht geen verandering meer. Ondanks dat we ons best deden kwamen we op alle fronten te kort. De wedstrijd werd afgesloten met een 7-1 nederlaag.

Volgende week beter , en ik blijf het maar herhalen , jongens we  hebben elkaar hard nodig.

Jans Sweertman