Veelerveen 4 - Bareveld 3

Bareveld 3 (zon)

Mannen Zondag reserve, 3, 6e klasse 05

25 november 2012 10:00

Veelerveen 4 –  Bareveld 3                                                           Zondag 25-11-12.

Vandaag spelen zowel het 3e als het 4e een thuiswedstrijd. Het derde speelt tegen Stadskanaal 5 en het 4e speelt tegen Bareveld 3. Aangezien het 2e vrij is zijn beide elftallen aangevuld met spelers uit het 2e , ondanks deze aanvullingen blijkt al gauw dat dit ook hard nodig was. Zowel bij het 3e als het 4e zijn weer de nodige afzeggingen of men blijft gewoon helemaal weg. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Mensen sta op en laat ons niet in de steek. Als je kijkt na de lijst met afwezigen dan spreek je toch over 15-20 spelers. Heren voetballers trek je schoenen weer aan en kom ons helpen. Vandaag werden we gesteund door Wim Bergman , Nanne Huttinga  en Geerd Dekker. Met onze speler/grensrechter Rene Haaijer waren we 12 man. Ondanks dat Bareveld veel sterker was konden we het een hele tijd bijbenen , door een verdedigingsfout , overkomt ons wel vaker komt Bareveld na 20 minuten spelen op een 0-1 voorsprong. Na een half uur moet Geerd Dekker ziek het veld verlaten , Rene neemt de plaats van Geerd in en onze voorzitter G.Trenning wordt onze nieuwe grensrechter. Ondanks dat iedereen zijn stinkende best doet gaan we met 0-3 achterstand rusten. Na de theepauze worden we iets sterker maar helaas de kansjes die we krijgen worden niet benut. Na een dikke 20 minuten spelen verdraait Nanne Huttinga zijn knie en moet geblesseerd het veld verlaten. Ook Patrick ter Veldhuis verlaat kort laten het veld met een hamstring blessure. Zo staan we dan met 9 man te ballen en ik moet zeggen ,dat op het moment dat we met 9 spelers in het veld stonden ,we het beste voetbal van de dag lieten zien. Na 90 minuten vechten is het eindelijk voorbij , doordat Bareveld maar 1 keer weet te scoren , verliezen we deze wedstrijd met 0-4. Volgende week weer een moeilijke wedstrijd tegen TEVV 3.

Oproep aan alle spelers , voetbal is een teamsport , alleen met de inzet van iedereen kunnen we dit seizoen tot een goed einde brengen , bederf dit niet voor de spelers die wel graag willen ballen op hun vrije Zondagochtend.

Jans Sweertman