VVS uit Oostwold wint damestoernooi

12 september 2022 15:30

Afgelopen vrijdag werd er in Veelerveen voor de eerste keer een 7x7-toernooi georganiseerd. Met twaalf deelnemende teams en veel toeschouwers is het met recht een succes te noemen.

De twaalf damesteams streden in twee poules om de eerste plaats. Daarna volgden een troostfinale en een grote finale. Die werd uiteindelijk door VVS uit Oostwold gewonnen. Voor alle teams was er een beker beschikbaar gesteld door de organisatie. Na afloop konden ze ook nog een heerlijke hapjesschaal ophalen. Het was het nog lang gezellig in de kantine van de voetbalvereniging Veelerveen.

De volledige einduitslag was als volgt:

1. VVS
  2. VV Nieuwolda
  3. Westerwolde
  4. WVV
  5. THOS
  6. Sellingen
  7. Onstwedder Boys 2
  8. Muntendam
  9. JVV
  10. Veelerveen
  11. Onstwedder Boys 1
  12. BATO

Reinier Edens was ook weer aanwezig en maakte weer een mooi fotoreportage.

P1100308.JPG