Regionaal penaltybokaal tijdens oefenwedstrijd tegen de FC!

29 juni 2022 20:30

Als ons eerste elftal van de Voetbalvereniging Veelerveen op 13 juli aanstaande oefent tegen FC Groningen, mogen de jongste spelers uit de regio in de rust strijden om de penaltybokaal.

Van de verenigingen uit de regio is één speler van 11 of 12 jaar uitgenodigd om een penalty te nemen. In de rust zullen daarom een jeugdspeler van ASVB, Westerwolde, Bellingwolde, Sellingen en Veelerveen een penalty nemen. De doelman van de selectie van Wedde (die zelf geen jeugd heeft momenteel) staat in het doel.

Een mooie gelegenheid voor de jeugdige spelers om onder toeziend oog van veel publiek een penalty te nemen. Degene die wint, gaat met de grootste beker naar huis.

Kaarten voor deze wedstrijd die op 13 juli om 19.00 uur begint zijn nu ook online te koop!

Wij spelen deze oefenwedstrijd in het kader van ons 90-jarig jubileum. De aftrap zal worden verricht door oud-keeper en materiaalman van FC Groningen: Bert de Voogd.