Laatste stemweek Rabobank Club Support

20 oktober 2021 16:15

Zoals veel clubs in de regio doen ook wij mee aan de actie van de Rabobank: Rabo Club Support. Leden van de Rabobank mogen zelf kiezen op welke club ze stemmen. Deze week is de laatste week dat er gestemd kan worden.

De voetbalvereniging is momenteel met een duurzaamheidsproject bezig met de werktitel ‘Veelerveen geeft gas op groen’ en kan het geld dat een stem vertegenwoordigt goed gebruiken. Zo zijn er al zonnepanelen op het dak van de kantine geplaatst en is de verlichting vervangen door LED-verlichting. Maar het project omvat nog meer duurzame aanpassingen, zoals isolatie. Alle extra steun is van harte welkom.

Leden van de Rabobank kunnen drie stemmen weggeven aan clubs of verenigingen die zij een warm hart toedragen. Dit kan nog tot 25 oktober via de Rabo App of Internet bankieren. En als er een stemcode is gestuurd, werkt dat ook.

Alvast bedankt voor uw stem op de voetbalvereniging Veelerveen!

Geen lid van de Rabobank en toch de club steunen? Geef dan een virtueel rondje! Dat kan namelijk ook.