Nieuwe trainingspakken voor alle jeugdleden

10 november 2018 18:15

Dankzij de sponsorloop, de sponsoring van WFM Taxatie & Consultancy, Ecotherm en de eigen bijdrage van alle ouders/verzorgers lopen al onze jeugdleden in een nieuw, met eigen initialen geborduurd trainingspak.

Het was een lang gekoesterde wens van de voetbalclub: trainingspakken voor álle jeugdleden. En die wens is nu dankzij een sponsorloop én sponsoring van WFM Taxatie & Consultancy vervuld.
Alle jeugdleden hebben nu een eigen trainingspak met daarop geborduurd hun eigen initialen.

De bijdrage voor de ouders/verzorgers kon dankzij deze sponsoring minimaal blijven, mede omdat Ecotherm de bedrukking sponsorde.

Vandaag was er een fotoshoot met alle jeugdleden én de geldschieters.