Veelerveen verliest thuis van Buinerveen

23 oktober 2018 21:00

De toeschouwers werden afgelopen zondag getrakteerd op een leuke wedstrijd. Toch wist Veelerveen de punten niet thuis te houden. Buinerveen won met 1-3.

De toeschouwers werden getrakteerd op een leuke wedstrijd. In de eerste helft was Veelerveen aan de betere hand en werd er goed verzorgd voetbal gespeeld. Kansen waren er voor beide partijen.

Het eerst doelpunt viel voor Buinerveen. Scheidsrechter MC Bean liet de grensrechter van Veelerveen staan (duidelijk buitenspel), Buinerveen profiteerde en schoot de 0-1 binnen. Nog voor de thee wist Veelerveen het eerste doelpunt te scoren, Bas Dekker schoot de ingedraaide corner rechtstreeks binnen, 1-1.

Naarmate de tweede helft volgde, vloeiden de krachten weg bij Veelerveen en daar maakte Buinerveen dankbaar gebruik van: 1-2. Na ook nog de 1-3 van Buinerveen ging Veelerveen vol op de aanval en dat resulteerde nog in kansen voor Yannick Kruizinga, die op de lat schoot en Jacky Oosterbaan die de paal raakte, maar jammer genoeg bleef het 1-3 in het voordeel van Buinerveen. In de 80e min. verving de 15-jarige debutant Menno Boelman de geblesseerde Bas Dekker.

Opstelling Veelerveen: Owen Riks – Erwin Musch (45e min. Jacky Oosterbaan) – Kars Waalkens – Ivar Mulder – Sem Kampshoff – Roy Dekker - Yannick Kruizinga – Bas Dekker (80e min. Menno Boelman) – Daniel Wubs – Aron Ammersken – Martijn Busscher