Weer langs de liene

9 september 2018 10:15

Op zaterdag 8 september speelde de JO 16 alweer de tweede wedstrijd in de bekerronde. Na een 11-1 thuisoverwinning werd SC Mussel ook op hun veld verslagen (1-5). Wilma maakte er weer een mooi verslag van.

Veurige weeke werd vroagt om een verslag mor de reporter had het te drok mit kovvie tappen en kreeg noit veul mit van de wedstried thuus teegn Mussel in de beker (01-09).
Maar noa wat info van de fanschare de volgende conclusie: ‘de wedstrijd begon stroef met een wankele eerste helft, maar de geel-zwarten waren staarker en noa de tweede helft stond als eindstand 11-1 op het scorebord’.

Vandoage (08-09) de return ook weer tegen Mussel mor nou op hun sportpark. Weer hoil veul kansen en qua effectiviteit (pfff wat ‘n woord) kin het wel beter oafrond worden.  Uuteindelijk wordt het 1-5.  Ook weer wonn!

De sfeer was weer alsof er gain zummervakantie tussen het zeetn…………

1. Veur de wedstried weer gebakken aier op stoete…………(voetbalaier)
2.  Heidy luit weer duudelek  van zuch heurn (breeeeeed en scheeeiiids)
3. Opa van Menno weer paraat (mor wel wat te loat)
4. Oma van Pieter ook aanwezig mor het ruzie mit heur telefoon, ze wil groag keeper Pieter mooi in beeld hebben mor dat wil noit lukken……..(telefoon mor in daip den?)
5. Jarno weer strikt om mit vlaggetje te wappern (klasse !)
6. De koffiepauze weer veulste  kört, gain kovvie genog en sikkom is de fanclub te loat op de tribune (wel weer mooie vip ploatsn)
7. De trainers doun weer hun uuterste best om de boys aanwiezingn te geven………(ze motn wel luustern en anders straftraining hihi)

Heerlijk om weer langs de liene te stoan en weer op de zotterdagmorgn  de boys aan te moedigen en soam te donderjoagn. Want zeg nou zelf……………….dit sociale gebeurn hebm we toch wel mist tiedens de laange zummer.

De eerste hobbel in de beker is al noomn deur de boys en ook om de komende hobbels te neemn zal de fanclub hun steun loatn heurn en zain!!

Wilma,
van de fanschare