Tweede Pinksterdag: KROEGENTOERNOOI

11 mei 2018 10:45

Traditioneel met Pinksteren wordt in Veelerveen het Joop Toorn Horecatoernooi georganiseerd, een voetbaltoernooi voor kroegen uit de omgeving. Vanwege competitieverplichtingen op de eerste vindt het toernooi dit jaar op Tweede Pinksterdag plaats.

Zeker 15 teams strijden maandag 21 mei om de felbegeerde Joop Toorn Horeca bokaal. De teams worden om 11.30 uur op het sportpark verwacht (de broodjes gezond en een kopje soep zijn zo kort voor de lunch volop verkrijgbaar).

De eerste wedstrijden beginnen om 12.00 uur en rond 18.00 uur ongeveer is de winnaar bekend.

Publiek is uiteraard van harte welkom.