Bikkel Bootcamp Morgen

18 februari 2018 15:45

Enige weken geleden kwam via de app groep van de C-ers een uitnodiging binnen:
Activiteit: Bootcamp, Wanneer: Zondag 18 februari 2018 om 09.30 uur, Verzorgd door: NutriMove - Robbin Bossen, Gelegenheid: Live uitzending RTV Noord Noordmannen vanuit de kantine van VV Veelerveen

De C-ers reageren enthousiast en willen dit wel eens een keer meemaken. Ze zien tijdens de vele voetbaltrainingen de bootcamp trainingen van NutriMove/Robbin Bossen van een afstandje toe en vinden dit wel stoer. Veel jonge meiden die dit vol overgave doen. Mjoa…………..das den ook wel een makkie voor hun.....denken ze…..

Een mooie zonnige morgen met lichte vorst aan de grond op deze 18e februari………. Een gezellig ontvangst in de kantine met een lekker stukje poffert.

Vanmorgen zijn de Noordmannen van RTV Noord live aan het uitzenden vanuit de voetbalkantine van VV Veelerveen met diverse interessante onderwerpen over Veelerveen van nu en “vrrrroeggeeee”. Aan bod o.a. de fabriek, de fabrieksschoolreunie en weer 3 senioren elftallen sinds jaren bij VV Veelerveen en natuurlijk dan ook de bootcamp.

Vol overgave beginnen de C-ers ruim voor half 10 met een flinke portie manpower met de klaargelegde attributen te stoeien. Daarna volgt om half 10 het echte werk.  Pfffffff……………….er wordt gebikkeld en gesmeekt om drinken (dan hebm ze eevm rust) .

Das toch wel andere koek dan een potje GTA op de bank. Na een half uurtje is het afgelopen en de mannen mooi kapot. Zeg mor gerust total loss…….Das toch moeilijker dan het liekt (respect jonge meiden).

Tevreden en blij dat ze dit hebben volbracht gaan ze met trillende benen en armen richting kantine enne……………..

Lekker aan aantal dagen nagenieten met een lijf vol spierpijn, mor dat gait wel weer over.

Bedankt trainert Robbin!

Tekst: Wilma Heidekamp