Start voorjaarscompetitie ook met een F-team (JO 9).

5 februari 2018 11:15

In de najaarscompetitie van 2017 startten we met 3 jeugdteams: JO 11, JO 13 en JO 15. Een team voor de jongere kinderen kon toen nog niet gevormd worden. Dat kan nu wel, zodat de we ook een JO 9 konden aanmelden voor de competitie. Dit voorjaar komen ze voor het eerst in actie.

Ze komen uit in de 5e klasse en trainen iedere dinsdag en donderdag om 18.30 uur. De F-jes spelen zaterdag 10 februari a.s. al hun eerste thuiswedstrijd. Dan ontvangen ze de JO 9 3 van vv Hoogezand. Wilt u ze zien spelen? De wedstrijd staat gepland voor 10.00 uur op het sportpark in Veelerveen. Ook de JO 11 speelt dan thuis, de JO 13 en JO 15 hebben een uitwedstrijd.

Naast de vier jeugdteams heeft Veelerveen ook drie seniorenteams in de competitie.
Uiteraard zijn voor alle teams nieuwe aanmeldingen altijd welkom! Kom gerust eens vrijblijvend naar een training kijken.