C-ers plaatsen zich voor de finaledag Indoor Soccer

28 december 2017 17:15

Even leek het er niet op, de C-ers verloren de eerste wedstrijd op het Indoor Soccer Toernooi. Maar nadat ze zich herpakten en de resterende wedstrijden wonnen, werden ze zowaar poulewinnaar en plaatsten zich voor de finaledag.

In de eerste wedstrijd troffen de C-ers Kroonpolder, een geduchte tegenstander. Dat bleek! Bovendien moesten onze jongens even aan de zaal wennen. Ze verloren met 1-6.

Kwaad op zichzelf en gebrand om het toernooi te hervatten, troffen ze WMC 2. Echte zaalvoetballers dus. Op voorhand lastig, maar Veelerveen won met 1-2.
In de laatste poulewedstrijd was alles nog mogelijk: uitgeschakeld worden, plaatsen voor de kruisfinales, maar ook plaatsen voor de finaledag!
Dat laatste gebeurde: Veelerveen won met 3-2 van BNC en werd poulewinnaar.

Op 3 januari spelen zij in de sporthal in Winschoten de finale. Ze kunnen hun borst nat maken, want de tegenstanders liegen er niet om. Dan spelen ze onder meer tegen WVV, ZNC, WMC en ook weer tegen Kroonpolder. Het toernooi begint om 19.00 uur volgende week woensdag.