Teambuilding centraal bij seizoensopening VV Veelerveen

15 augustus 2017 19:15

Afgelopen zondag trainde onze selectie voor de eerste keer voor het nieuwe voetbalseizoen dat in september officieel van start gaat. Centraal stond de teambuilding tijdens deze eerste ontmoeting met spelers en de kersverse trainer Boelo Dekker.

Nog niet alle selectiespelers meldden zich na de zomervakantie, maar het overgrote deel was present. De selectie begon de dag met een training op het trainingsveld, waarna ze genoten van een gezamenlijke broodmaaltijd.

In de middag werd er gekanood over de Ruiten Aa. Een echte samenwerkingsklus, waarbij niet alle kano's droog aanmeerden bij Peddel en Pedaal in Jipsinghuizen. Als afsluiting keek de selectie samen nog de derby FC Groningen - Heerenveen. Het eerste eredivisieduel dat in een 3-3 gelijkspel eindigde.

Het seizoen 2017/2018 is nu dan echt van start. Op 24 september speelt Veelerveen 1 de eerste competitiewedstrijd uit tegen THOS in Beerta.

Bron (foto boven en onder): http://www.facebook.com/peddelenpedaal