Punt tegen Titan

29 januari 2024 14:00

NIEUW-WEERDINGE – De eerste wedstrijd na de winterstop speelde Veelerveen op zondag 28 januari op een zwaar bespeelbaar veld in Nieuw-Weerdinge tegen v.v. Titan.

In het eerste deel van de eerste helft voerde Titan de boventoon. Ze kwamen echter niet tot scoren, mede dankzij onze degelijke verdediging met Thomas Klungel weer als sluitpost. Nadat Titan twee corners kreeg, maar daar niets mee deed, volgde de counter van onze kant die door Swen Wichertjes en Jeffry van der Veen keurig werd uitgespeeld. 0-1. Tot de rust was het overwicht voor ons. Vlak voor rust raakte Titan-spits Harm Jan Moesker zwaar geblesseerd. In een duel kwam hij ongelukkig terecht en brak zijn enkel. We wensen Harm Jan een spoedig herstel toe.

Na de rust konden we de goede lijn niet doorzetten, waardoor er weer veel druk kwam op de verdediging. Titan profiteerde hiervan door de gelijkmaker te maken. Daarna volgden over en weer wat mogelijkheden met nog de beste kansen voor de thuisploeg. Tot twee keer toe werd de lat geraakt, maar het bleef 1-1.

Gert Meulman was in de tweede helft aanwezig en maakte foto’s voor zijn Facebookpagina Rondom de Velden.