Stemmen RaboClubSupport

4 september 2023 10:45

De coöperatieve bank, de Rabobank, organiseert ook dit jaar een clubkascampagne. Wij doen hier ook aan mee. Leden van de bank kunnen op ons stemmen.

Stemperiode
De stemperiode start vandaag, 4 september, en loopt door tot 26 september. In die periode kan ieder lid drie stemmen uitbrengen. Elke stem vertegenwoordigt een bepaald bedrag, dat in oktober wordt bekendgemaakt.

Wensen
Wij hebben nog een aantal projecten op ons wensenlijstje staan. Onder meer de aanpak van het authentieke witte kleedgebouw dat op het trainingsveld staat. Daar is veel geld voor nodig; alle kleine beetjes helpen.

Namens de club; bedankt voor jouw stem!

Stemmen kan hier: https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport