Weergoden Kroegentoernooi goed gezind

30 mei 2023 11:15

Het was een prachtige dag afgelopen Eerste Pinksterdag! Qua weer, qua sfeer en qua verloop van het Joop Toorn Horecatoernooi, ook wel bekend als Kroegentoernooi. Er streden 27 teams op de velden van voetbalvereniging Veelerveen om de eerste plaats; Veelerveen Mien Leem 2 trok aan het langste eind.

Het toernooi ging om 12.00 uur van start met één ploeg minder dan zich aanvankelijk hadden opgegeven: 27. De teams waren verdeeld in vier poules. Er werd op een half veld gespeeld in zeventallen met steeds minimaal één dame in het veld. Alleen de nummers 1 plaatsten zich voor de kruisfinales. Die gingen uiteindelijk tussen:

Veelerveen Mien Leem 1 en PC Rendering
Nai Zoldertje en Veelerveen Mien Leem 2

Beide kruisfinales kenden geen winnaars en dus beslisten penalty’s wie er door mocht naar de finale. En dat waren PC Rendering en Veelerveen Mien Leem 2. De finale werd gewonnen door Veelerveen Mien Leem 2. Veelerveen Mien Leem 1 werd derde en Nai Zoldertje vierde.

Onze vele vrijwilligers die deze dag mogelijk maken, kijken terug op een prima verlopen toernooi met veel bezoekers. Het was een prachtige dag!

Fotograaf Reinier Edens was weer aanwezig om een mooie sfeerimpressie te maken.