Kampioenen in de zaal!

9 januari 2023 13:00

Het kerstzaalvoetbaltoernooi dat dit jaar in sporthal De Goorns in Gieten werd georganiseerd, is door ons gewonnen! In de voorrondes op 27 december jl. plaatsten we ons voor de finale die afgelopen zaterdag werd gespeeld.

De eerste poulewedstrijd op de finaleavond werd overtuigend gewonnen van Gieterveen (5-2), in de tweede wedstrijd tegen Tynaarlo keken we tegen een 2-0 achterstand aan. Die werd omgebogen tot een 2-2 gelijkspel waardoor we mochten spelen om de eerste en tweede plek.

Die wedstrijd speelden we tegen SETA uit Musselkanaal, waar we ook in de voorrondes al gelijk tegen speelden. Nu sloten de we de wedstrijd winnend af. Met één goal van Kevin Rosevink en één goal van Vester Spackman was de buit binnen: een grote beker + geldbedrag.

Komend weekend vliegt de selectie + staf en sponsoren naar Albufeira in Portugal om daar te strijden om de Algarvecup.

Reinier Edens en Jacob Musch maakten foto’s van de finale.