VEELERVEEN laat zien hoe het ook kan.

HS'88 1

...
Ammersken (schot)

9 augustus 2012 19:30

Op donderdagavond was de wedstrijd tegen Hs88, mooi afiche beide ploegen vorig seizoen gedegradeerd uit de derde klasse, Veelerveen op zondag en hs 88 op zaterdag.
De eerste helft liet Veelerveen zien door mooi combinatie voetbal, dat de korfbaluitslag van afgelopen zondag echt een misverstand was. Van achter uit werd er perfect opgebouwd, de prima middenvelders van deze avond, zetten meteen de aanvallers van Veelerveen aan het werk.
Uit een van de vele kansen scoorde Martin Boer de 1-0. Maar nog geen vijf minuten door wat onnodig balverlies maakte Hs 88 alweer gelijk 1-1.
In de 37e minuut scoorde Martijn Baas met een uitstekende vrije trap de 2-1.
In de rust werden Rik te Velde en Ab Koolhof vervangen door Arjan Schortinghuis en Aron Ammersken.
Het was te zien in de tweede helft dat hs*88, de eerste helf te veel hadden gegeven en dat ze op hun tandvlees liepen. Veelerveen liet de bal lekker rondgaan, alleen werd er wat slordig omgesprongen met de kansen.
Maar in de 60e min wist Martijn Baas op een fraaie manier, Marin Boer vrij voor de keeper van Hs *8 te zetten en Martin Boeer scoorde beheerst de 3-1.
In de 70e minuut ging Arjan Schortinghuis op wilskracht en veel snelheid langs de zijlijn en bereikete met een prima pass, de geheel vrijstaande Aron Ammersken en die maakte heel fraai de 4-1.
Prima teamprestatie van Veelerveen.