Ze kinn veul beter dan wat ze vandoage luitn zain....

WVV JO19-3

Veelerveen JO19-1

26 september 2020 12:00

Met een goede drive, maar met een gehavend team (Luca, Wessel en Jesper niet inzetbaar) op weg naar Winschoten. Inschrijven bij de poort, grote boogroute voor koffiehalen, gezicht in de plooi en met de juiste 1,5 meter inschatting richting veld.
Wilma beschreef hoe de wedstrijd in Winschoten verliep.

Al snel in de eerste helft blijkt dat het vandaag niet gaat lukken. WVV heeft een beter ingesteld team met een paar snelle counteraars in het veld. Het is dan ook al snel 1-0. Pieter redt kort daarna met een mooie snoekduik en wordt door Heidy dan ook "beest" genoemd.

Positieve kreten vliegen over het veld:
- Kom op Veelerveen, nu wij  (MENNO),
- Zuiniger op de bal zijn (BASTIEN).

Maar al snel is het ook 2-0 en 3-0.  Beide volgens de toeschouwers wel randje buitenspel.  Daarna weer een toffe redding met de punt van de schoen van de nu al Man of The Match Pieter.

Yoran heeft het op z’n heupen en maakt een geweldige rush vanaf het achterveld naar de goal van WVV, maar beloont zichzelf net niet met een goal. Geweldige actie YORAN!

Ruststand 4-0

Na de rust blijkt dat Max zich heeft geblesseerd en niet meer verder kan spelen. Helaas heeft ons cluppie niet genoeg spelers in tegenstelling tot de wel (erg brede?) reservebank van WVV. Sportief wordt het nu 10 tegen 10.  Ook wordt door de WVV boys drinken meengenomen voor de Kanaries, toppie. Gekscherend wordt nog wel even genoemd, dat er misschien laxeermiddel in is gedaan.

De tweede helft staan de Kanaries beter opgesteld en spelen met meer drive dan daardoor. Er worden toch nog 2 goaltjes gemaakt. Deze worden met veel gejuich gevierd.  Het vuur is terug in de boys en daardoor wordt er zelfs op het randje of over het randje gespeeld. Stan moest er 10 minuten uit (mondje dicht), en Basjan trok ff aan shirt WVV-er (foei, zakgeld inleveren € 12,50 voor gele kaart) en ook 10 minuten eruit.

Milan maakt zijn haar nog even in model voor de eindsprint en laat dit even weten aan de supporters, maar holt snelt terug naar zijn plek:  oh ja, daar is het voetbal hahaha.

Doorgegaan net als de Duitsers en goed hersteld in de tweede helft. Voetbal is soms ook een mentale zaak.

Uiteindelijk is de stand 7-2.

Het was vandaag niet de dag voor de boys. Op naar de volgende game

Wilma