Stem een vrijwilliger naar de FC!

15 september 2022 17:15

Net als voorgaande jaren organiseert FC Groningen de vrijwilligersactie, ditmaal op vrijdag 7 oktober rondom de wedstrijd tegen RKC Waalwijk. Doe ook mee en stem op een vrijwilliger, dan maak je zelf kans op een gesigneerd shirt..

Stem een vrijwilliger van jouw club naar de FC en maak kans op een gesigneerd wedstrijdshirt!

Geen enkele voetbalclub kan zonder zijn vrijwilligers. Vrijwilligers zijn voor zowel FC Groningen als alle amateurverenigingen onmisbaar. Er zijn genoeg redenen om een vrijwilliger in het zonnetje te zetten, daarom organiseert FC Groningen een wedstrijdbezoek met voorprogramma speciaal voor vrijwilligers van het Amateurconvenant van FC Groningen.

Ditmaal is het aan de leden van amateurverenigingen om te bepalen welke vrijwilliger van jullie club wordt uitgenodigd voor FC Groningen - RKC Waalwijk! Vooraf en tijdens de wedstrijd op vrijdag 7 oktober wordt van elke aangesloten amateurclub de vrijwilliger met de meeste stemmen uitgenodigd bij de FC. Deze vrijwilliger ontvangt 2 toegangsbewijzen en kan iemand naar keuze meenemen.

Stem op een vrijwilliger van jouw amateurclub die jij deze ervaring gunt en maak zelf kans op een gesigneerd wedstrijdshirt! Dit kan via de volgende link: