Periodetitel voor het eerste elftal

16 maart 2022 18:15

Afgelopen zondag sleepte onze hoofdmacht de eerste periodetitel binnen. In tien wedstrijden haalden de mannen van trainer Boelo Dekker de volle buit binnen en staan ze bovenaan met 30 punten.

Nadat Usquert op ons eigen veld met 5-2 werd verslagen, was de periodetitel een feit. WEO uit Woldendorp dat tweede staat, heeft vier punten minder, daarna volgt THOS uit Beerta met 19 punten uit 9 wedstrijden.

Het duurde ongeveer een half uur voordat de score geopend werd door Yannick Kruizinga. Meteen daarop maakte Alwin Prusen de 2-0 en daarmee leken de mannen op stoom te komen. Nog voor rust werd ook de 3-0 door Alwin gemaakt en Yannick maakte zijn tweede deze middag: 4-0.
Daarna deed Usquert wat terug. Thomas stond als meevoetballende keeper iets te ver voor de goal, waardoor een lobje over hem in het doel belandde: 4-1.
De euforie was van korte duur, want Yannick scoorde een ware hattrick en maakte de 5-1. Als in de slotfase ook de 5-2 nog op het scorebord komt, mag dat de pret niet meer drukken.

De P E R I O D E T I T E L is binnen!