Vacature Assistent-Trainer

2 november 2021 21:15

Ter aanvulling van onze trainersstaf zijn we op zoek naar een assistent-trainer.

Ben jij loyaal, betrokken en weet je spelers goed te motiveren?
Toon je initiatief, kun je een gezamenlijke visie uitdragen en beschik je over de juiste inzet? Dan zoeken we jou!

Voor de selectie HEREN (5e klasse) zoeken we een
A S S I S T E N T - T R A I N E R

De selectie bestaat op dit moment uit bijna dertig personen die op dinsdag en donderdag trainen van 20.00 tot 21.30 uur. Voor de uitbreiding van de trainersttaf zijn we op zoek naar een assistent van de hoofdtrainer.

Wat vragen wij?
- iemand die de trainingen verzorgt op dinsdag en donderdag van het tweede elftal;
- iemand die aanwezig is bij de selectiebespreking op donderdagavond;
- iemand die zelfstandig het tweede elftal coacht en begeleidt op zondagmorgen;
- een enthousiaste, flexibele teamplayer die communicatief en sociaal vaardig is.

Wat bieden wij?
- een prettige en lerende omgeving, waarin jij je als trainer verder kan ontwikkelen;
- een vereniging waar sportiviteit en gezelligheid nauw verweven zijn;
- de mogelijkheid om een opleiding te volgen;
- een vergoeding passend bij diploma en ervaring.

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Stuur dan een motivatie per e-mail naar [email protected].