V.V. Veelerveen op zoek naar nieuwe trainer

23 mei 2021 13:00

De samenwerking met oefenmeester Gert de Wal uit Scheemda wordt toch niet verlengd. We moeten op zoek naar een nieuwe trainer.

De Wal moet een knieoperatie ondergaan en daarna enkele maanden revalideren. Die langdurige afwezigheid deed De Wal besluiten te stoppen als trainer.

In goed overleg beëindigen we aan het eind van het seizoen de samenwerking, die in oktober 2020 begon. Onder leiding van De Wal wonnen we één competitiewedstrijd tegen Valther Boys (2-0).

De selectie van de club werd vanochtend door De Wal persoonlijk op de hoogte gesteld.