Thomas Klungel maakt overstap naar V.V. Veelerveen

12 mei 2021 18:15

Thomas Klungel uit Vriescheloo maakt met ingang van het komende seizoen de overstap naar onze vereniging. De 25-jarige keeper die tot de lockdown uitkwam voor V.V. Bellingwolde, verkast vanwege zijn drukke werkzaamheden als pakketbezorger/vrachtwagenchauffeur.

Keeper
Klungel begon als spits in de jeugd van Bellingwolde, speelde later in de verdediging en toen bleek dat hij niet bang was voor de bal, werd hij keeper. In het eerste jaar dat hij als eerste keeper onder de lat stond in de hoofdmacht bij Bellingwolde werd hij kampioen. Sindsdien kwam hij uit in de derde klasse.

Brede selectie
In Veelerveen, waarvan het nieuwbakken eerste elftal uitkomt in de vijfde klasse, voegt hij zich bij de brede selectie die onder andere bestaat uit een aantal oude bekenden van Klungel. Een officiële wedstrijd zal hij voorlopig nog niet spelen. De KNVB heeft de Regiocup voor senioren geannuleerd.