Geen oliebollen, maar een laatste rondje

29 december 2020 13:45

Het bestuur van de voetbalvereniging Veelerveen heeft onlangs besloten de jaarlijkse oliebollenactie te annuleren. Dit vanwege het coronavirus.

Jaar overslaan
Ieder jaar werden er in Veelerveen en Vriescheloo bestelformulieren huis-aan-huis bezorgd en werd er rond Oudejaarsdag met oliebollen gevent. Omdat het lastig is om de coronaregels na te leven, heeft het bestuur besloten een jaar over te slaan.

Club steunen
Maar u kunt de vereniging nog wel op een andere manier steunen. Tot en met 31 december kan er nog steeds een virtueel rondje gegeven worden. Een rondje kost € 20,-, maar een kwart rondje à € 5,- behoort ook tot de mogelijkheden. U steunt onze vereniging ermee!

Tot volgend jaar
Het bestuur wenst iedereen een fijne jaarwisseling. Blijf gezond en graag tot volgend jaar op ons sportpark!