Bestel nu je eigen V.V. Veelerveen mondkapje

6 oktober 2020 13:00

Nu we steeds vaker worden geadviseerd om een mondkapje te dragen, schaffen ook steeds meer mensen er één aan. Hoe leuk is het dan om er één te dragen van jouw favoriete club! Vanaf nu te koop: mondkapjes met logo van onze club. Er zijn twee varianten, het clublogo of het logo van de Goddelijke Kanaries. Bestel snel!

Het mondkapje is te bestellen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Geef dan ook door welk logo je wilt en hoeveel stuks. Je ontvangt vervolgens een bevestiging van je bestelling mét betaalinstructie.

Eén mondkapje kost EUR 6,-
Twee kosten EUR 10,-

De mondkapjes worden gedeeltelijk gesponsord door Ecotherm, Loonbedrijf Haaijer en Indero Development. De meeropbrengst komt ten goede aan ons Duurzaamheidsplan (waarbinnen onder meer LED-verlichting wordt gerealiseerd).

Bij voorbaat dank voor je bestelling!

IMG_5633.jpg