Gert de Wal aangesteld als hoofdtrainer

5 oktober 2020 16:15

Nadat de pas aangestelde trainer Pieter Nuus vanwege gezondheidsredenen onlangs afhaakte, moesten we op zoek naar een nieuwe trainer. Die hebben we nu gevonden in de persoon van Gert de Wal.

De uit Scheemda afkomstige Gert de Wal zal deze week al de trainingen verzorgen. De Wal trainde vorig seizoen nog de vijfdeklasser Drieborg en was daarvoor al eens hoofdtrainer bij onder meer Wedde en PJC. De laatstgenoemde werd in mei 2017 nog kampioen op het sportpark in Veelerveen onder De Wals leiding.

Het bestuur hoopt met De Wal een goede trainer in huis gehaald te hebben, die met de nieuwbakken selectie kan presteren in de vijfde klasse D. Aanstaande zondag staat de competitiewedstrijd tegen Valther Boys op het programma. De wedstrijd wordt in Veelerveen gespeeld, zonder publiek helaas, vanwege de coronamaatregelen. Het scoreverloop zal via de sociale media te volgen zijn.

Bron: Fotograaf: Sharon de Wal