Stem op ons via Rabo ClubSupport

5 oktober 2020 12:00

De leden van de Rabobank bepalen vanaf vandaag welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Rabo ClubSupport is er om te investeren in onze club, nu én in de toekomst. Wij hopen uw stem te mogen ontvangen. Bedankt alvast.

Leden van de Rabobank kunnen hun stemmen uitbrengen via de Rabobank Bankieren app of via de website.

Voor de Bankieren app werkt het als volgt:

• Ga naar Zelf Regelen,
    Kies Lidmaatschap,
    Klik op Club Support en volg de instructies.

Via Internet lukt het ook:

• Log in met het bankpasje,
    Klik op Zelf Regelen,
    Ga naar Club Support en volg de instructies.

Ieder lid heeft 5 stemmen te verdelen. Per vereniging mogen er maximaal 2 stemmen worden uitgebracht.

Alvast bedankt voor uw steun! In november horen wij hoeveel stemmen er zijn uitgebracht.