Oliebollenactie

15 december 2022 12:00

Op vrijdag 30 december organiseren we de traditionele oliebollenactie. De vooraf bestelde oliebollen, die bij bakker Brans in Nieuwe Pekela worden gebakken, worden in de regio dan aan huis bezorgd.

Vanaf half tien 's ochtends start de verkoop van oliebollen in onze kantine aan de Veelerveensterweg 28A en worden de bestelde oliebollen afgeleverd. In de kantine geldt uiteraard: OP = OP. Vooraf bestellen wordt daarom aanbevolen.

Bestellingen kunnen gemaild worden naar [email protected]. Graag mét vermelding van huisadres, tenzij u komt afhalen in de kantine. Onze vrijwilligers bezorgen de oliebollen aan huis binnen een afstand van 15 kilometer vanaf het sportpark in Veelerveen.

De prijzen bedragen:

10 stuks met krenten/rozijnen - € 8,50